Customer Care Manager

Milujeme víno, steaky a delikatesy z Latinské Ameriky a Španělska a proto je již 18 let dovážíme na český trh. Máme české zázemí, ale v kanceláři mluvíme také španělsky a anglicky a náš mezinárodní tým tvoří kolegové jak z Česka, tak z Jižní Ameriky. Vybíráme si pečlivě ty nejkvalitnější výrobky a dodáváme je do restaurací a vinoték. Privátní zákazníci si je objednávají přes náš eshop www.pampasmarket.cz 

Nyní hledáme přátelskou kolegyni na pozici CUSTOMER CARE MANAGER do naší hlavní kanceláře v ulici Na Louži 1 na Praze 10.

reklama-manager-1200x628

POPIS POZICE

Customer Care Manager vyřizuje objednávky od našich velkoobchodních a maloobchodních zákazníků z eshopu v systému Pohoda, pečuje o hladký průběh jejich doručení, dohlíží na estetickou stránku doručovaných zásilek, provádí částečnou administraci eshopu a obsluhuje zákazníky, kteří přijdou navštívit showroom. Účastní se pořádaných akcí, degustací a food festivalů. 

JE POZICE VHODNÁ PRO TEBE?

Máš blízko k latinsko-americké a španělské kultuře?
Jsi bystrá, spolehlivá a dokážeš si dobře zorganizovat svou práci?
Mluvíš dobře anglicky a ideálně i španělsky?
Jsi gurmánka a orientuješ se na české food scéně?
Ovládáš hravě MS Office a máš zkušenosti s finančním systémem POHODA?
Vystudovala jsi střední či vysokou školu a máš min. 3 roky praxi s administrativou či fakturací?

 CO NABÍZÍME?

- zajímavou práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti s 18-letou historií
- přátelský kolektiv ve společnosti s latinsko-americkým duchem
- možnost každodenního uplatnění anglického a španělského jazyka
- účast na degustacích, degustačních večeřích a food festivalech
- vzdělávání v oblasti vína, vaření a grilování
- dobré platové ohodnocení
- volné produkty
- mobilní telefon

V případě zájmu prosím zašlete váš životopis s fotografií a možným datem nástupu.

Velkou důležitost přikládáme motivačnímu průvodnímu dopisu.